شناسهٔ خبر: 43516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان ایلام انجام شد:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی محور اربعین در استان ایلام

بازدید آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی محور اربعین در بازدید استاندار ایلام، معاون امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران و مسئولان استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در بازدید استاندار ایلام، معاون امور عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران و مسئولان استان اقدامات صورت گرفته در محور ایلام- مهران مثبت ارزیابی شد.

سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های محور ایلام- مهران گفت: پل روگذر ارغوان در ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و تونل قلاجه از سمت کرمانشاه تا اربعین امسال زیر بار ترافیک خواهند رفت، ضمن اینکه حدود ۳۰ کیلومتر از محور ایلام به مهران تا اربعین امسال به صورت چهار بانده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

میرجعفریان عنوان کرد: پل روگذر ارغوان بار ترافیکی ورودی شهر ایلام به سمت مهران را به کنارگذر شرقی منتقل خواهد کرد و با توجه به بهره‌برداری از ۴ کیلومتر چهارخطه خروجی شهر ایلام به مهران از سمت این کنارگذر دیگر در ورودی و خروجی شهر ایلام گره ترافیکی نخواهیم داشت.

وی افزود: سه شرکت پیمانکار نیز در محور ایلام به مهران با قراردادهایی ۱۸ ماهه مشغول احداث باند دوم محور مذکور هستند که در قطعات دوم و سوم حدود ۳۰ کیلومتر از محور در ایام اربعین امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت که اولویت به رفع قوس‌ها و پیچ‌های و فراز و نشیب‌های پرترافیک محور بوده که خوشبختانه این نقاط تا اربعین امسال رفع می‌گردند.

مهندس مروارید استاندار ایلام در این بازدید و جلسه ضمن قدردانی از زحمات راه و شهرسازی و شرکت‌های پیمانکار و تمامی دستگاه‌هایی اجرایی که در این زمینه همکاری می‌کنند بر تداوم تعامل و تلاش بیشتر برای خدمت به زائرین اربعین حسینی تأکید کرد.

نظر شما