شناسهٔ خبر: 43572 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرانسوی‎ها هم برای اینگام وارد مذاکره شدند/ پیشنهاد کره جنوبی در دست بررسی

هواپیما - هما نمایندگان دانشگاه هوانوردی ENAC فرانسه پیشنهاد خود در زمینه آموزش تخصصی نسل آینده مدیران فرودگاهي را ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، با رسیدن پروژه تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی ایران (اینگام) به مرحله انتخاب کانون توسعه برای ارائه آموزش‎های تخصصی یک گروه از دانشگاه هوانوردی ENAC فرانسه با سرپرستی مدیر همکاری‎های بین‎المللی این دانشگاه طرح آموزشی پیشنهادی خود را ارائه کردند.

در این جلسه که امروز سه شنبه ۲۸ شهریور برگزار شد، سيد احمد مومني‎رخ، مشاور عالي مديرعامل در امور عمليات هوانوردي؛ حسين اكرميان، عضو هيئت مديره و راهبر توسعه سيستم‎ها و كيفيت؛ معصومه ابراهيمي،عضو هيئت مديره و راهبر امور حقوقي؛ محمدرضا امامی معاون توسعه مدیریت و منابع، حميدرضا سيدي، معاون برنامه‎ريزي و نظارت ، سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی و علی‎اکبر دلوریان‎زاده مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی حضور داشتند و پیشنهادات ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

این هیئت پیش از ارائه طرح خود با رحمت اله مه‌آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیدار کردند و در رابطه با مسائل آموزشی روز بین‎المللی و انتظارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی به گفتگو پرداختند و به رسم یادبود هدایایی را دریافت کردند.

قبل از این نیز یک هیئت آموزشی از کره جنوبی طرح پیشنهادی خود را ارائه کرده بود که به این ترتیب روند بررسی سنجش کیفیت و اولویت‎های آموزشی مورد نظر شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با ادامه دریافت حضوری این طرح‎های پیشنهادی از سوی مراکز آموزشی بین‎المللی مذاکره‎شده، در حال جریان خواهد بود.

نظر شما