شناسهٔ خبر: 43630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد:

بازگشایی دو قطعه از باند دوم محور بیرجند- قاین به طول ۹ کیلومتر

افتتاح در جهت ایمن‌سازی بیشتر و رفاه حال خودروهای عبوری و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ جاده‌ای صبح امروز دو قطعه از پروژه دوبانده سازی محور بیرجند- قاین بازگشایی و زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، مهدی جعفری صبح امروز ضمن بازدید از عملیات دوبانده سازی محور بیرجند –قاین که فرمانده پلیس استان نیز وی را همراهی می‌کردند از بازگشایی ۹ کیلومتر دیگر از باند دوم در این محور خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: قطعه اول ۵/۴ کیلومتر طول دارد و در کیلومتر ۲۰ تا ۲۵ محور بیرجند- قاین و در محدوده گردنه ثمن شاهی قرار دارد و قطعه دوم نیز ۵/۴ کیلومتر طول دارد و در کیلومتر ۴۰ تا ۴۵ این محور و در انتهای حوزه شهرستان بیرجند قرار دارد.

جعفری بابیان اینکه برای این ۹ کیلومتر بازگشایی شده حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: پیگیری می‌کنیم یک قطعه دیگر از این محور به طول ۱۰ کیلومتر حدفاصل گردنه خونیک تا کارخانه سیمان قاین تا پایان هفته آینده بازگشایی و زیر بار ترافیک برود.

وی مهم‌ترین اولویت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی را افزایش هرچه بیشتر باندهای دوم در سطح استان اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد با همکاری کلیه دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر این موضوع محقق شود.

نظر شما