شناسهٔ خبر: 43652 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همگام با مسئولان شهری صورت گرفت؛

۴ ساعت پیاده‌روی وزیر راه و شهرسازی در روز جهانی بدون خودرو

عودلاجان وزیر راه و شهرسازی امروز که در آیین جهانی روز بدون خودرو شرکت کرده بود پس از طی مسیری با مترو و توقف در ایستگاه ۱۵خرداد چهار ساعت در محله‌های عودلاجان، پامنار، مروی، صوراسرافیل و باب همایون پیاده روی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که امروز در روز جهانی بدون خودرو اقدام به استفاده از مترو به عنوان حمل و نقل عمومی سبز کرده بود پس از آغاز سفر خود از ایستگاه قیطریه با هیات همراه در ایستگاه ۱۵ خرداد از ایستگاه مترو خارج شد و در ادامه در محله‌ها و خیابان‌های عودلاجان، پامنار، مروی، صوراسرافیل و باب همایون به پیاده‌روی پرداخت و از اماکن قدیمی و بافت‌های قدیمی این محلات بازدید کرد.

وی در منطقه سبزه میدان با محمدعلی نجفی شهردار تهران دیدار کرد. همچنین ضمن بازدید از محله عودلاجان از انتشارات دارالکتب الاسلامیه که در سال ۱۳۲۰ محل کار عموی ایشان محسوب می‌شد نیز بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی سرانجام در ایستگاه متروی امام خمینی سوار مترو شد و به برنامه امروز خود پایان داد.

گفتنی است، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی را در برنامه امروز همراهی کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما