شناسهٔ خبر: 43692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب استان کرمان انجام شد:

افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی در شهرستان منوجان کرمان جنوبی

افتتاح لوگو با حضور نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی (کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب)، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، امام‌جمعه و فرماندار منوجان طرح‌های عمرانی در شهرستان منوجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در حاشیه این افتتاح محمد ابراهیمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان منوجان بیان کرد: بلوار ورودی خلیج‌فارس منوجان با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری به طول ۱۳۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

محمد ابراهیمی با اشاره به پروژه راه ارتباطی ماه کنگان، گنج‌آباد و شکرآباد افزود: پروژه زیرسازی راه ارتباطی ماه کنگان به گنج‌آباد و شکرآباد به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

در حاشیه افتتاح راه روستایی مغ محمد نیز بیان کرد: پروژه آسفالت راه روستایی مغ محمد به طول ۶ و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌ها ۱۵۰ خانوار از راه روستایی مناسب برخوردار شدند.

همچنین از پروژه بزرگراه ورودی منوجان به طول ۴ کیلومتر و راه روستایی تم زردان به طول ۳ کیلومتر بازدید شد، لازم به ذکر است برای ورودی شهر منوجان ده میلیارد ریال و راه روستایی تم زردان سه میلیارد ریال هزینه شده است.

نظر شما