شناسهٔ خبر: 43728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون نظارت شورای شهر تهران:

لیست املاک واگذار شده به شرکت‌های کارگزاری باید مشخص شود/ گزارش مراودات شهردار سابق تهران با شرکت‌های کارگزاری در اختیار شورای شهر قرار گیرد

افشین حبیب‌زاده معاون نظارت شورای شهر تهران با تاکیدبراینکه مراودات میان شهرداری و کارگزاری‌ها باید روشن شود، گفت: لیست املاک واگذار شده به شرکت‌های کارگزاری نیز باید مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افشین حبیب زاده در هشتمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به بخشنامه اخیر شهردار تهران درباره ممنوعیت صدور هولوگرام تا اطلاع ثانوی گفت: ضمن تشکر از سرعت عمل آقای دکتر نجفی در این خصوص به نظر بنده این بخشنامه بخش قابل توجهی از مسائل مالی شهرداری را در خود مستتر داشت با این حال نباید به تعیین تکلیف مراودات بین شهرداری و کارگزاری‌ها اکتفا کنیم و درخواست ارائه گزارش کاملی را از این مراودات در طی سال‌های گذشته دارم.

او ادامه داد: از رئیس محترم شورا درخواست می‌کنم طبق ماده ۷۳ قانون این تذکر را به اطلاع شهردار محترم برساند.

معاون نظارت شورای شهر تهران با اشاره به مواردی که باید در گزارش ذکر شود، به ایلنا گفت: این گزارش باید شامل لیست کامل املاکی باشد که به شرکت‌های کارگزاری از سوی شهرداری تهران واگذار شده است. همچنین مبلغ چک‌های واگذار شده به شرکت‌های کارگزاری باید به تفکیک شرکت‌ها مشخص شود. سوم آنکه مبلغ تسویه شده با پیمانکاران شهرداری از سوی شرکت‌های کارگزاری و نحوه آن به تفکیک نوع تهاتر باید به اطلاع شورای شهر برسد.

نظر شما