شناسهٔ خبر: 43766 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب استان کرمان برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی در فاریاب کرمان جنوبی

محمد ساردوئی جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، فرماندار شهرستان فاریاب و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در محل سالن کنفرانس فرمانداری فاریاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در این جلسه محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی این اداره کل آمادگی همکاری جهت استفاده از پیمانکاران و ظرفیت‌های بومی شهرستان در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

ساردوئی افزود: با احداث راه‌های روستایی از کوچ روستائیان به شهرها و از معضل حاشیه‌نشینی در شهرها جلوگیری و در توانمندسازی جوامع روستایی کمک خواهد شد، وی همچنین از آسفالت ۱۴ کیلومتر راه روستایی ۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۹۰۰ خانوار با اعتبار ۱۸۰۰۰ میلیون ریال در آینده نزدیک خبر داد.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای قطعه دوم راه روستایی حرمه به طول ۳ کیلومتر به‌زودی آغاز و محور فاریاب-ارزوئیه در دو قطعه در دست اقدام است طول قطعه اول ۲۲ کیلومتر و اعتبار هزینه شده ۱۲۰ میلیارد ریال و با توجه به کوهستانی و سخت بودن منطقه اجرای پروژه هزینه زیاد دارد و با پیگیری‌های به عمل آمده در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال آماده آسفالت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان بیان کرد: قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۹۰ میلیارد ریال که ۵ کیلومتر آماده آسفالت و مابقی در مرحله ساخت و بازگشایی مسیر است.

نظر شما