شناسهٔ خبر: 43777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان یزد انجام شد:

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با شهردار جدید یزد

محمد نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد به اتفاق معاونینش برای عرض تبریک انتصاب، با مهدی جمالی نژاد شهردار جدید یزد دیدار و گفتگو گرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت طرح‌های توسعه شهری، موضوع تصویب طرح تفضیلی شهر یزد را نقطه قوتی برای توسعه و پیشرفت شهر دانست و افزود: با این طرح، حجم پرونده‌های ارسالی به کمیسیون ماده ۵ کاهش خواهد یافت و شهرداری می‌تواند با یک برنامه بلندمدت و مدون در مسیر پیشرفت شهر یزد گام‌های مؤثری بر دارد.

در ادامه این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به نقش زمین شهری در تقویت و پشتیبانی طرح‌های شهری عنوان کرد: نباید به زمین شهری از زاویه معاملاتی به آن نگاه کرد. بلکه زمین را باید در خدمت پیشرفت و توسعه کیفی شهر قرار داد.

شهردار یزد نیز ضمن عرض تشکر از حضور مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و همراهی راه و شهرسازی استان می‌توان در مسیر اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهری با سرعت بیشتری حرکت کنیم و به هدفی که مورد انتظار مردم عزیز شهر یزد است در کمترین زمان ممکن برسیم.

نظر شما