شناسهٔ خبر: 43784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان تأکید کرد:

پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان با اثربخشی و حساسیت بیشتری دنبال شود

جلسه رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان گفت: تلاش مضاعف در جهت دنبال کردن مستمر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان جهت اثربخشی بیشتر باید در دستور کار اعضاء شورا باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در جلسه شورای حمل و نقل استان که با حضور مدیران و مسئولان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اداره کل راه و شهرسازی در خصوص جمع‌بندی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حوزه راه و شهرسازی در استان گلستان برگزار شد، گفت:

برقراری ارتباط مؤثر و هماهنگی در بین ادارات شورا با هدف اثربخشی بیشتر و استفاده از امکانات و کنار زدن محدودیت‌ها از مهم‌ترین اهداف شورا در این برهه زمانی، با توجه به نام سال توسط مقام معظم رهبری و برنامه‌های تکلیفی ابلاغ شده و برنامه‌ها و طرح‌های تهیه شده سایر دستگاه‌های عضو است.

وی افزود: ایجاد هماهنگی در این مجموعه برای تبادل اطلاعات و استفاده از امکانات یکدیگر در رفع مشکلات تا حصول نتایج مورد نظر و از پیش تعیین شده موجب افزایش راندمان شورا و هم‌افزایی و انتفاع هم استانی‌های عزیز در این بخش خواهد شد.

محبوبی ادامه داد: باید طرح‌ها و پروژه‌های امسال با نگاه ارتقاء زیرساخت‌ها و با هدف ایجاد اشتغال و تولید در سطح استان تعریف شود.

رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان بیان کرد: با نگاه به ظرفیت‌های استان باید پروژه‌های اساسی و محوری را مطرح و مطالبات خود را در جهت پیشبرد آن در سطح استان و ملی داشته باشیم و رونق اقتصادی استان را در تهیه طرح‌ها و برنامه‌ها مدنظر قرار دهیم.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: شناسنامه‌دار کردن پروژه‌ها در حوزه حمل و نقل و شفاف نمودن نوع مشارکت و تعامل سایر دستگاه‌ها را بسیار مهم و اساسی خواند و افزود: با این روش رسیدن به هدف تسهیل و کارها به صورت بسیجی و گروهی انجام می‌شود.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان در خصوص چگونگی تدوین و اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به مدیران شورای حمل و نقل استان توضیحاتی ارائه دادند.

برنامه‌های ابلاغی به شورای حمل و نقل استان گلستان در حوزه‌های ارتقاء توان ملی، جذب و توسعه و تعمیق تکنولوژی، تأمین مالی و سرمایه‌گذار و تجارت خارجی (توسعه صادرات غیرنفتی و مدیریت هدفمند واردات) در بخش‌های راه، عمران و بهسازی شهری، شهرسازی، مسکن و املاک و حقوقی، راه‌آهن، فرودگاه، حمل و نقل برون‌شهری، دریانوردی است.

نظر شما