شناسهٔ خبر: 43832 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو شورای شهر:

ساخت‌و‌سازهای گسترده در جنوب تهران/ تناقض میان بدهی‌ها، ۳۰ یا ۱۶ هزار میلیارد تومان؟

ساختمان سازی میرلوحی گفت: وقتی از همکاران شهردار سابق سوال می‌کردیم بدهی‌ها را تا ۱۶ هزار میلیارد تومان مطرح می‌کردند اما امروز می‌شنویم که بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان تا اینجا احصا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا، محمد میرلوحی (عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش) در هشتمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در تذکر پیش از دستور خود به ساخت و سازهای بیش از اندازه در محله پاسگاه نعمت آباد اشاره کرده و گفت: در محله پاسگاه نعمت‌آباد ساخت‌و‌سازهای گسترده‌ای به سرعت در حال صورت گرفتن است. از آقای نجفی و شهرداران مناطق مختلف درخواست می‌کنم که در این دوره انتقالی به اتفاقاتی که در این حوزه می‌افتد، توجه کنند و به ساخت و سازهای خلازیر، عبدل آباد  و پاسگاه نعمعت آباد توجه کنند.

میرلوحی در ادامه با اشاره به آمار نگران‌کننده‌ای که از میزان بدهی‌های شهرداری تهران به گوش می‌رسد، افزود: وقتی از همکاران شهردار سابق سوال می‌کردیم بدهی‌ها را تا ۱۶ هزار میلیارد تومان مطرح می‌کردند اما امروز می‌شنویم که بالای ۳۰ هزار میلیارد تومان تا اینجا احصا شده است در همین راستا درخواست می‌کنم هرچه زودتر وضعیت و تراز مالی شهرداری احصا شود تا بتوانیم در جریان امور قرار بگیریم و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ کنند.

نظر شما