شناسهٔ خبر: 43855 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد:

تخلفات مجتمع تجاری پالادیوم مورد پیگیری قرار گیرد/ احداث پل هوایی یا زیرگذر برای ساخت پارکینگ صحیح نیست

محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، ری و تجریش نسبت به لزوم برخورد با تخلفات مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تاکید کرد و گفت: در خیابان مقدس اردبیلی که این مجتمع واقع شده، بارگذاری گسترده‌ای خارج از پهنه‌های طرح تفصیلی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا محمد سالاری در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: با توجه به اینکه این مجتمع تجاری نیازمند پارکینگ‌های زیادی بود و این پارکینگ‌ها در این مجتمع تامین نشده‌اند، مشکلات جدی برای اهالی خیابان مقدس اردبیلی به وجود آورده است.

وی افزود: مالک این مجتمع ملک دیگری را روبه‌روی مجتمع پالادیوم خریداری کرده و به بهانه تامین این مجتمع، دست به ساخت و ساز زده اما با شهرداری توافق کرده و با تغییر کاربری این ملک به اداری و... قصد ساخت مجتمع دیگری را در این ملک دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر مالک این ساختمان قصد دارد زیرگذری بین این دو ساختمان احداث کند تا این دو ساختمان از زیرسطح به یکدیگر متصل شوند که این کار اصلا عرف نیست. همچنین قصد احداث پل هوایی به طول ۴۰ متر که از فراز ملک‌های دیگری عبور می‌کند را دارد و شهرداری منطقه یک نیز برای دادن مجوز تحت فشار قرار گرفته است تا این پروژه‌ها اجرایی شوند.

سالاری تاکید کرد: مراتب تذکر خود را اعلام می‌کنم و انتظار دارم که به سرعت جلوی این توافقات گرفته و نتیجه به بنده اعلام شود.

نظر شما