شناسهٔ خبر: 43941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مدیریت املاک‌و‌حقوقی اداره کل راه‌و‌شهرسازی قزوین خبر داد:

واگذاری ۲۱ قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در هفته دفاع مقدس

فاطمه عقبایی سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از واگذاری ۲۱ قطعه زمین به مناسبت هفته دفاع مقدس به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در مراسمی که با حضور زاهدی استاندار قزوین، حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی و حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، اسناد مالکیت ۲۱ قطعه زمین مسکونی به ایثارگران استان قزوین اهدا شد.

فاطمه عقبائی سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: با توجه به توافقات انجام شده مقرر شده است مجموعا ۱۰۴ قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران واجد شرایط که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند واگذار گردد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تعداد افراد معرفی شده تا کنون ۲۱ قطعه زمین در استان و ناحیه شهری مهرگان به این عزیزان واگذار شده که هر قطعه به ۳ خانواده جهت ساخت تخصیص می یابد و همچنین ۲۰ پرونده قرارداد واگذاری نیز در دست اقدام است.

مهندس عقبائی اضافه کرد: تعداد ۴ قطعه زمین نیز در مرحله تخصیص قرار دارد که مکان یابی در شهرستان های استان نیز در دستور کار قرار دارد تا در شهرستان ها نیز خانواده شهدا و ایثارگران بتوانند از این زمین‌ها استفاده کنند.

سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی یادآور شد: مابقی اراضی پیش بینی شده جهت واگذاری پس از معرفی افراد واجد شرایط از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار گرفته و انجام خواهد شد.

نظر شما