شناسهٔ خبر: 44037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عضو شورای شهر تهران:

بايد برای معضلات بافت فرسوده تهران فکری کنیم

شورای شهر تهران عضو شورای شهر تهران گفت: علت حضور وزیر راه برای مسئله بافت فرسوده در شورا این است که از او بخواهیم که در کنار وزیرکشور در کمیسیون هشتم با نگاه کاربردی کمک کنند تا از مشکلات پایتخت بکاهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید حسن رسولی؛ عضو شورای شهر تهران پس از گزارش وزیر راه و شهرسازی در دهمین جلسه علنی شورا، گفت: باید هر چه زودتر برای معضلات بافت فرسوده تهران فکری کنیم.

وی افزود: پیش از تشکیل شورای پنجم آقای عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پیشنهادی مبنی بر اینکه شرایطی فراهم شود تا شورا و مجلس و شهرداری به صورت مشترک برای رویارویی با چالش های تهران از ظرفیت مجلس و شورا و شهرداری استفاده کنند ارائه داد که از هر نهاد ۳ نفر به عنوان نماینده انتخاب شوند.

رسولی با تاکید بر اینکه لازم است در همان محورهایی که گفته شد به برنامه های بلند، میان و کوتاه مدت برسیم، بیان داشت: بحث مجموعه شهر تهران در دولت قبل نادیده گرفته شد، از همین رو از وزیر راه می‌خواهم در اولین جلسه کمیسیون هشتم دولت حضور یابند تا بر اساس فهم مشترک به تصمیمات راهبردی برای برون رفت معضلات پایتخت برسیم تا از بخشی از تهدیدهای بافت فرسوده بکاهیم.

نظر شما