شناسهٔ خبر: 44094 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

وظیفه خبر داد:

تداوم بارش باران پایتخت تا ظهر فردا/ آغاز روزهای پاییزی تهران با کمینه ۹ و بیشینه ۱۵ درجه‌ای

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران پایتخت تا ظهر فردا خبر داد و گفت: از امشب تا فردا خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز درگیر بارش بوده و بخش‌هایی از استان همدان، مناطق کوهستانی استان مرکزی، زنجان قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان نیز شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود.

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح شرایط آب و هوایی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد: با توجه به عبور موج جدید بارشی از نواحی شمالی کشور طی امروز و فردا انتظار تشدید بارش‌ها در این مناطق را خواهیم داشت که طبق آمار اعلام شده حدود ۲۰۰ میلی‌متر بارش در رامسر و بیش از ۱۰۰ میلی‌متر در بسیاری از شهرهای سواحل دریای خزر مشاهده شده است.

وظیفه با اشاره به این نکته که طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در ارتفاعات استان‌هایی نظیر اردبیل، جنوب گیلان و ارتفاعات البرز بوده‌ایم گفت: درحال حاضر شرایط بارش برای ارتفاعات شرقی استان تهران از جمله فیروزکوه، دماوند و پلور به لحاظ شرایط جغرافیایی خاص مهیاتر است .

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به افت دمای محسوس تهران نیز از شب گذشته بیان کرد: این افت دما تا حدود ۶ درجه سانتی‌گراد از دیشب تا صبح امروز در تهران مشاهده شده و دمای پایتخت را تا ۹ درجه رسانده است.

وی همچنین از تداوم بارش‌ها تا ظهر فردا در تهران خبر داد و گفت: کمینه دمای فردای تهران نیز ۸ الی ۹ درجه و بیشینه دمای آن تا ۱۵ درجه پیش‌بینی شده است.

وظیفه در پایان تأکید کرد: از امشب تا فردا خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز درگیر بارش بوده و بخش‌هایی از استان همدان، مناطق کوهستانی استان مرکزی، زنجان قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان نیز شاهد بارش‌های پراکنده خواهند بود./

نظر شما