شناسهٔ خبر: 44122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه ابتدايی سال ۹۶:

۷۱۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی روكش آسفالت شد

تعریض جاده رئيس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۷۱۰ کيلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان طی شش ماه نخست امسال با استفاده از ۲۴ هزار و ۸۸۰ تن قير رايگان لکه‌گيری و روکش آسفالت شد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري وحمل ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی علی رجایی رئيس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: این مقدار قیر رایگان توسط سازمان راهداری به خراسان رضوی اختصاص یافت. از این مقدار دو هزار و ۴۰۰ تن با احتساب قیمت روز تحویل پیمانکاران شده است.

رئيس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۷۱۰ کيلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان طی شش ماه نخست امسال با استفاده از ۲۴ هزار و ۸۸۰ تن قير رايگان لکه‌گيری و روکش آسفالت شد.

وی گفت: همچنین بر اساس ابلاغ سازمان راهداری مناقصه لکه‌گیری جاده‌های استان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال ظرف دو هفته آتی برپا می‌شود. با انجام این مناقصه قراردادهایی با ۱۰ پیمانکار برای اجرای دو هزار کیلومتر روکش آسفالت، ۵۸۰ کیلومتر لکه‌گیری و ۱۰۰ کیلومتر درزگیری در طول جاده‌های خراسان‌رضوی منعقد خواهد شد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۴ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما