شناسهٔ خبر: 44158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه مشهد خبر داد:

تکذیب واگذاری بلیط فروخته شده به مسافران دیگر توسط یک ایرلاین داخلی

فرودگاه مشهد بازپرس ویژه جرایم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نقص فنی هواپیما را علت تاخیر در پروازهای مشهد - تهران و مشهد - تبریز شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زارت راه و شهرسازی، محمدحسن اصولی صفار افزود: پرواز مشهد - تهران شرکت آتا به شماره ۵۶۱۰ که قرار بود ساعت ۱۳ امروز انجام شود به دلیل نقص فنی با تاخیر روانه مقصد شد.

اصولی صفار اظهار کرد: ظرفیت هواپیمای جایگزین این پرواز که از تهران اعزام شده بود حدود ۵۰ مسافر کمتر از ظرفیت هواپیمای اصلی بود لذا تعدادی از مسافران با پروازهای سایر شرکتهای هواپیمایی به تهران منتقل شدند.

وی به ایرنا گفت: همچنین پرواز شماره ۵۶۹۹ این شرکت از مشهد به مقصد تبریز که قرار بود ساعت ۱۳ امروز انجام شود به دلیل نقص فنی هواپیما به ساعت ۱۰ صبح فردا موکول شد.

بازپرس ویژه جرایم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مطالب فضای مجازی و برخی کانالهای خبری مبنی بر فروخته شدن بلیت این پروازها به سایر مسافران را تکذیب کرد.

همچنین با پیگیری های بازپرس ویژه جرایم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، مسافران این پرواز برای اسکان و پذیرایی به هتل منتقل شده و منشور حقوق مسافران در باره آنان رعایت شد.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پر رفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در روزهای عادی روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز در روز از آن انجام می شود.

به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰ میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند.

نظر شما