شناسهٔ خبر: 44180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح یک مدرسه هشت کلاسه در چاه جمال ایرانشهر

مراسم یک مدرسه هشت کلاسه با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیر مسکن و ساختمان این اداره کل گفت: با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان، یک مدرسه هشت کلاسه در روستای چاه جمال ایرانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بشیر احمد ستوده افزود: این دبیرستان با مشارکت ۵۰ درصدی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل نوسازی مدارس در زمینی به مساحت بالغ بر ۴۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۹۵۰ مترمربع در ۲ طبقه که فضای آموزشی آن ۷۳۵ مترمربع است، احداث شد.

وی میزان اعتبار پرداختی این اداره کل را ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سال اول بهره‌برداری به همت آموزش و پرورش بالغ بر ۳۵۰ دانش‌آموز ثبت‌نام و مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر و در سال جاری نیز سه مدرسه در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار با مشارکت دو اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان و نوسازی مدارس در برنامه ساخت است.

نظر شما