شناسهٔ خبر: 44234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان فاروج در خراسان شمالی

جلسه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج خراسان شمالی از تشکیل جلسه شورای مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، زین‌العابدین ابراهیمی عنوان کرد: این جلسه با حضور مهندس رجایی نیا فرماندار شهرستان فاروج و دیگر اعضای این شورا تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه به موضوعاتی از جمله بررسی مسائل و مشکلات پروژه ۲۶۲ واحدی مسکن فرهنگیان، خدمات‌رسانی به اراضی تفکیکی بلوار کشاورز، شناسایی بناهای فرسوده و خطرآفرین و خدمات‌رسانی به شهرک دالنجان ترکیه پرداخته شد.

ابراهیمی بیان کرد: مهندس رجایی نیا به عنوان رئیس شورای مسکن شهرستان فاروج به اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه ۲۶۲ واحدی خواستار تسریع در اجرای پروژه توسط شرکت تعاونی و پیمانکار مربوطه شد.

وی اظهار کرد: همچنین فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به خطرات ناشی از وجود ساختمان‌های فرسوده عمومی از دستگاه‌های اجرایی مربوطه از جمله شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ... خواست تا اقدامات قانونی در این زمینه را انجام دهند تا شاهد حوادث احتمالی در این اماکن نباشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج تصریح کرد: در پایان نیز رئیس شورای مسکن شهرستان فاروج ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه‌های مربوطه در جهت انجام اقدامات قانونی در اراضی بلوار کشاورز، خواستار پیگیری لازم در سایر نقاط شهری مشابه که تاکنون تعیین و تکلیف نشده‌اند شد و همچنین بر تسریع خدمات‌رسانی توسط دستگاه‌های خدمات رسان در این منطقه شد.

نظر شما