شناسهٔ خبر: 44253 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

در ایام اربعین حسینی ناوگان حمل و نقل مجهز به تجهیزات ایمنی و معاینه فنی باشند

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در ایام اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل، باید مجهز به تجهیزات ایمنی و معاینه فنی باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری بر ضرورت شناسایی ضعف‌ها و تلاش در زمینه برنامه زمان‌بندی شده اعزام ناوگان حمل و نقل مسافر در این ایام تأکید و تصریح کرد: ایمنی ناوگان، مجهز بودن ناوگان به تجهیزات ایمنی و معاینه فنی ناوگان اتوبوسی در این ایام بسیار حائز اهمیت است و مدیران شرکت‌های حمل و نقل باید نسبت به کنترل و نظارت ناوگان دقت نظر لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ برای ارتقا سطح خدمات به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس تجارب سال‌های گذشته در زمینه ارائه خدمات به دنبال برنامه محوری به زائران اربعین حسینی هستیم.

رودباری افزود: اولویت کاری ناوگان مسافربری، ایام اربعین است به همین دلیل از انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انتظار می‌رود در این زمینه همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

آمادگی کامل منطقه به منظور سوخت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان همچنین از آمادگی کامل منطقه به منظور سوخت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین حسینی خبر داد و یادآور شد: تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مورد نیاز زائران اربعین حسینی در همدان اندیشیده شده است.

محمد رودباری افزود: این استان به عنوان استان معین در مسیر تردد تعداد زیادی از زائران حسینی قرار دارد که با برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم همچون سال‌های گذشته آماده برای سوخت‌رسانی در ایام اربعین است.

وی ادامه داد: پارسال کار سوخت‌رسانی به زائران حسینی بدون هیچگونه کاستی انجام شد و امسال نیز از لحاظ ذخیره‌سازی و عرضه سوخت در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

رودباری به رایزنی‌های انجام شده با شرکت‌های فرآورده‌های نفتی در این زمینه اشاره کرد و از مسئولان این شرکت خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ارسال لیست جایگاه‌های عرضه سوخت استان اقدام کنند.

نظر شما