شناسهٔ خبر: 44285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

رسیدگی و پاسخگویی به ۵۴ فقره شکایت و درخواست کاربران از سامانه‌های پاسخگویی به شکایات

نقی ناظمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ فقره شکوائیه و ۳۷ فقره درخواست از طریق سامانه‌های پاسخگویی به شکایات دریافت و پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، نقی ناظمی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ فقره شکوائیه و ۳۷ فقره درخواست از طریق سامانه‌های پاسخگویی به شکایات دریافت و پاسخ داده شد.

وی افزود: بیشترین درخواست‌ها از حوزه ساخت و توسعه و بیشترین شکوائیه در حوزه مسکن و ساختمان بوده است که از سامانه‌های بازرسی استان، شهراه، سامد، حوزه دفتر وزارتی و پرتال اداره کل راه و شهرسازی استان دریافت و پاسخ داده شد.

وی تصریح کرد: از مجموع شکوائیه‌های دریافتی ۷ فقره در حوزه مسکن و ساختمان، ۵ فقره در حوزه ساخت و توسعه، ۲ فقره در حوزه شهرسازی،۲ فقره در حوزه املاک و ۱ فقره در حوزه توسعه منابع را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است هموطنان عزیز می‌توانند برای ارائه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت به سامانه‌های بازرسی استان، شهراه، سامد و پرتال اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه و با ارائه درخواست، روند بررسی آن را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

همچنین در راستای شفاف‌سازی حقوق شهروندی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی به نام شهراه به آدرس shahrah.mrud.ir آماده دریافت گزارش‌های شما عزیزان است و جهت لزوم ارتباط سریع و بدون واسطه با مدیرکل محترم راه و شهرسازی گیلان، سامانه جدید این اداره با قابلیت ارتباط با مدیرکل محترم به آدرس http://gilan.mrud.ir  راه‌اندازی شده است که در صورت تمایل همه عزیزان می‌توانند نسبت به درج موارد خود اقدام نموده و پاسخ خود را از مدیرکل محترم دریافت نمایند.

نظر شما