شناسهٔ خبر: 44344 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خبر داد:

تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر استان کردستان تا پایان سال

امیر قادری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تلاش دولت این است که امسال همه زیرساخت‌های مسکن مهر استان تکمیل شود و باید از ظرفیت‌های ملی و استانی استفاده کنیم تا این موضوع به نتیجه برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، امیر قادری اظهار کرد: به ماه‌های پایانی تکمیل مسکن مهر استان رسیده‌ایم و باید آماده بستن این پرونده باشیم.

وی افزود: لازم است شورای مسکن تغییراتی در سیاست‌های خود بدهد و اهداف و مأموریت‌های جدیدی در شورای مسکن استان‌ها در زمینه رونق‌بخش مسکن و اقتصاد مقاومتی تعریف شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: ضمن اینکه تکمیل مسکن مهر استان دنبال می‌شود، باید وارد فازها و پروژه‌های دیگر هم شویم. در این حوزه می‌توان برنامه‌های کوتاه‌مدت و درازمدت را در استان طراحی و اجرا کرد.

وی با بیان اینکه دولت سیاست‌های جدیدی را در این خصوص اتخاذ کرده است، افزود: در استان هم جلساتی برای رونق‌بخش مسکن از طریق برنامه‌های جدید برگزار شده است.

وی گفت: در خصوص سایت مسکن مهر ۱۷۲۸ واحدی دگایران سنندج که ساکنان آن مطالباتی داشتند مقرر شد مشکل آب این مجتمع با نصب فشارشکن در آینده نزدیک رفع شود و کار تأمین روشنایی این سایت نیز طی ۲ ماه انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار در خصوص مبالغ قسط بانکی واحدهای این مجتمع گفت: بانک مسکن از تمام ظرفیت‌ها برای اتخاذ بهترین شیوه قسط‌بندی به صورت پلکانی، مطابق با چهارچوب‌های قانونی، استفاده کند تا فشار از روی دوش مردم برداشته شود.

وی تأکید کرد: تعیین سود دوران مشارکت مسئله‌ای کشوری است و باید در مرکز کشور در خصوص مبلغ و مدت قسط‌بندی‌ها تصمیم‌گیری شود که امیدواریم در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شود.​

نظر شما