شناسهٔ خبر: 44398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان اصفهان شد:

استقبال استاندار اصفهان و نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی/ بازدید از پروژه‌های عمرانی استان

آخوندي سفر وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان اصفهان در راس هیاتی وارد فرودگاه این استان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از پروژه‌های ریلی، جاده‌ای و بافت فرسوده استان اصفهان ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در سفری ۳ روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه اصفهان مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر از ترمینال فرودگاه اصفهان، آزادراه شرقی استان و عملیات دوبانده کردن محور اصفهان – اردستان بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه سفر ضمن افتتاح روكش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM  با جلسه با استاندار و معاونین و مدیران كل زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی استان نیز به گفتگو خواهد پرداخت.

آخوندی در دومین روز از سفر خود پس از بازدید از پیاده‌راه محور تاریخی چهارباغ اصفهان در جلسه ستاد بازآفرینی استان نیز حضور یافته و به بررسی گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین شهری و استانی اصفهان خواهد پرداخت.

آغاز عملیات اجرایی ۷۲ واحد مسكونی در محله همت آباد (بافت فرسوده)، افتتاح ۱۵ كیلومتر آزادراه غرب اصفهان و آغاز عملیات ادامه مسیر، افتتاح ایستگاه راه‌آهن ریز و افتتاح ۱۲ كیلومتر خط اتصال به فولاد مباركه، بازدید از دو خطه شدن راه‌آهن زرین شهر به بافق، بازدید از متروی اصفهان – بهارستان، بازدید از سیتی سنتر اصفهان و بازدید از محور آزادراه اصفهان – شیراز از دیگر برنامه وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از سفر خود به استان اصفهان خواهد بود.

وی همچنین در آخرین روز از این سفر از فلاورجان و قطار سريع السير استان بازدید کرده و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این پروژه قرار خواهد گرفت./

نظر شما