شناسهٔ خبر: 44402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

جزئیات نشست تخصصی الزامات و ضرورت‌ها در چشم‌انداز روسازی جاده‌ها و معابر

جلسه نشست تخصصی الزامات و ضرورت‌ها در چشم‌انداز روسازی جاده‌ها و معابر در مورخه ۹۶/۷/۲۰ با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، سرپرست دفتر منطقه شمالغرب و جمعی از کارخانه‌داران استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، نشست تخصصی الزامات و ضرورت‌ها  در چشم‌انداز روسازی جاده‌ها و معابر در مورخه ۹۶/۷/۲۰ با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی؛ سرپرست دفتر منطقه شمالغرب و جمعی از کارخانه‌داران استان تشکیل شد.

بنا به گزارش ابتدا نشست با خیرمقدم و سخنان آغازین مهندس ناصری مدیریت توسعه و منابع اداره کل شروع شد و در ادامه جلسه دکتر محمدزاده سرپرست دفتر منطقه شمالغرب با نگاهی به تشکیل دفتر منطقه به ارائه فعالیت‌های مرکز تحقیقات و اهداف آن پرداخت.

محمدزاده افزود: هدف ما گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی هم در ساختمان هم حمل‌ونقل و ارتقاء بهره‌وری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در توسعه قیر و آسفالت است. 

وی امیدوار شد: با همدلی و همگرایی بین تولیدکنندگان، کارخانه‌ها و سازمان‌ها که سه رکن اساسی برای افزایش کیفیت و میزان قیر است بتوانیم به بالاترین سطح ممکن برسیم.

وی اضافه کرد: تولید قیر مطلوب منجر به آسفالت مطلوب خواهد شد در نهایت جاده‌ای با روسازی بهتر با کیفیت بالاتر خواهیم داشت.

سرپرست دفتر شمال غرب در پایان اضافه کرد برای تنوع در تولید قیر و ارتقاء رقابت سالم کسب گواهینامه کیفیت و شرکت در دوره‌های تخصصی و نشست‌ها و مشارکت فعالانه در سمینارها و همایش‌ها الزامی است.

در ادامه اسحقی نژاد مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اظهار امیدواری برای برداشتن گام‌های مؤثر برای استحکام ساختمان‌ها، داشتن آزمایشگاه‌های علمی قوی و برگزاری نشست‌ها و سمینارها کرد.

نشست با سخنرانی تخصصی دکتر خاوندی استاد دانشگاه زنجان ادامه پیدا کرد. خاوندی به درجه‌بندی عملکرد متخصصین قیر، به رویکردهای قیر و آسفالت در ایران، سیستم مدیریت‌های روسازی، ضرورت تعیین زمان بهینه تعمیر و نگهداری روسازی و به ارائه نمونه‌ای از ساختار سازمانی اشاره کرد.

این نشست با پرسش از طرف شرکت‌کنندگان و پاسخ از طرف و برگزارکنندگان پایان یافت.

نظر شما