شناسهٔ خبر: 44460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید، ارتقای کیفیت زندگی در این شهرها است/ بهره برداری از ۱۷۹ واحد مسکن مهر در شهر مجلسی

طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: رویکرد این شرکت، توسعه خدمات و ارتقای کیفیت زندگی در شهرهای جدید و از مهمترین برنامه های این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، 'حبیب الله طاهرخانی ' در آیین افتتاح پروژه های عمرانی خدماتی در شهر جدید مجلسی افزود: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از رویکردی که تنها در شهرهای جدید مسکن احداث کند، خارج شده و بر ارتقای کیفیت زندگی و حوزه های فرهنگی و خدماتی متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است، تصریح کرد: بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر متقاضی ندارد.

طاهرخانی اظهار کرد: توسعه شهرهای جدید مبتنی بر همفکری و همکاری همه مسئولان شهری و شهرستانی است.

وی افزود: باید خدمات و امکانات بیشتر برای سکونت در شهرهای جدید فراهم شود و نگاه مردم برای زندگی در این شهرها تغییر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه احداث کنارگذر غرب از اهمیت بالایی برای رونق بیشتر شهرستان مبارکه و شهر جدید مجلسی برخوردار است به ایرنا گفت: تکمیل این کنارگذر، دسترسی به شهرستان مبارکه و شهر جدید مجلسی را تسهیل می کند.

طاهرخانی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و توسعه بیشتر شهر جدید مجلسی باشیم.

۱۷۹ واحد مسکن مهر و یک باب واحد آموزشی روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر مجلسی به بهره برداری رسید.

همچنین یک باب واحد آموزشی متشکل از ۱۲ کلاس درس به نام دبستان ' علامه مجلسی ' با یکهزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا افتتاح شد که هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن را شرکت عمران شهر مجلسی تامین کرده است.

همچنین استخر سرپوشیده با نام ' شهید محسن حججی' با یکهزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت و ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار در شهر جدید مجلسی به بهره برداری رسید.

شهر جدید مجلسی در ۲۵ کیلومتری شهر مبارکه و در مسیر ارتباطی اصفهان به بروجن قرار دارد.

شهرستان مبارکه در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

نظر شما