شناسهٔ خبر: 44469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر ۳ روزه به اصفهان صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان بازدید کرد

بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان ساخت این موزه را ایده‌ای مناسب و درخور جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اصفهان گفت: ساخت این موزه ایده بسیار ارجمندی بوده و با توجه به قدمت تاریخی شهر اصفهان تشکیل شده و این موزه به خوبی سابقه و نقش بی‌بدیل شهدای این خطه از کشور را در دفاع از جمهوری اسلامی طی ۸ سال دفاع مقدس نشان می‌دهد.

آخوندی افزود: در این موزه ضمن بهره‌‌گیری از ایده‌های فوق‌العاده استفاده از تجهیزات مدرن موزه‌ای پیش‌بینی شده است و موزه‌ای کامل خواهد بود که در آن نحوه ارائه خدمت در وقایع تاریخی جنگ می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای اقشار مختلف و بازدیدکنندگان داشته باشد و مردم به خوبی با نحوه دفاع از جمهوری اسلامی آشنا خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با نحوه ارائه وقایع جنگ نسل‌های جدید و نسل‌های آینده با واقعیت جنگ آشنا و متوجه خواهند شد که رزمندگان برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران چه کارهایی کرده‌اند.

وی ادامه داد: بازدید کاملی از این موزه داشتم و توضیحات و گزارش کار طراحان استماع شد و با بررسی‌ها به رشد این موزه کمک خواهیم کرد.

گفتنی است استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و بیش از ۴۰۰ فرمانده عالی رتبه دفاع مقدس از استان اصفهان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

نظر شما