شناسهٔ خبر: 44540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز برگزار شد:

تجلیل از فرماندهان یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن سیستان و بلوچستان

رفع تصرف صبح امروز مورخه ۹۶/۷/۲۳ مراسم تجلیل از فرماندهان یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی با حضور مدیرکل، معاونین، فرماندهان یگان حفاظت راه و شهرسازی زاهدان، میرجاوه و سراوان در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، در این جلسه ابتدا مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی از اقدامات و عملکرد خوب جناب سرهنگ لطفی فرمانده یگان حفاظت از اراضی و همکارانشان در زمینه رفع و پیشگیری از تصرفات اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین پیشگیری از تصرفات اراضی در محلات حاشیه‌نشینی تقدیر و تشکر کرد.

 وی افزود: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان عملاً کار خود را از اردیبهشت سال ۱۳۹۵ آغاز که این یگان دارای ۹ نفر ضابطین که از این تعداد ۴ نفر فرمانده شهرستان‌های سراوان ـ خاش ـ زابل ـ زهک و یک نفر پرسنل کادر سازمانی انتظامی سروان محمود رستمی به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت شهرستان میرجاوه منصوب شد.

مالکی اظهار کرد: کل اراضی تحت حفاظت یگان دارای ۱۸۲۴۱ هکتار قابل حفاظت در شهرستان زاهدان و شهرستان‌های تابعه توسط ضابطین و شرکت حفاظتی و مراقبتی صورت می‌گیرد که این موضوع توسط ۲۳ نفر نیروی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: در سال ۹۵، به مساحت ۱۴۳۶۴۰ مترمربع رفع تصرفات و ۴۲۵/۱۵۹ هکتار پیشگیری از تصرفات داشته‌ایم که ارزش ریالی آن در سال ۹۵، ۹ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان است.

وی ادامه داد در سال ۹۶، ۶ هکتار رفع تصرفات و ۵ هکتار پیشگیری از تصرفات را داشته‌ایم که ارزش آن‌ها معادل مبلغ ۳ میلیارد و نهصد میلیون تومان است.

مسعود مالکی از اقدامات خوب آقای عبدالرشید ناصری یکی از همکاران حفاظت از اراضی و از اینکه رتبه کشوری را به دست آورده تقدیر کرد.

 وی گفت: جای بسیار خوشحالی و سرور است که در آغازین روز هفته جاری محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از مسئولین، کارکنان راه و شهرسازی و یگان حفاظت از اراضی در محل نمازخانه شهدا راهدار اداره کل تشکیل شد.

در پایان در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی با اهداء لوح از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای یگان حفاظت در حفظ سرمایه‌های ملی از جناب سرهنگ علی‌اکبر لطفی و جناب سراوان محمود رستمی و آقای عبدالرشید ناصری  تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما