شناسهٔ خبر: 4455 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه سفر استانی به هرمزگان؛

مهرآبادی از مجتمع ۱۸۸۶ واحدی مسکن مهر شهرستان رودان بازدید کرد

مسکن مهر رودان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از مجتمع مسکونی ۱۸۸۶ واحدی مسکن مهر شهرستان رودان واقع در استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن در پی سفر استانی به هرمزگان از مجتمع مسکن مهر رودان بازدید کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان و نماینده مردم میناب و رودان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مقامات محلی شهرستان از این مجتمع هزار و ۸۸۶ واحدی مسکن مهر بازدید کردند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ضمن کسب اطلاع از وضعیت واحدهای مسکن مهر این شهرستان با ساکنان، پیمانکاران و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی سازنده این واحدها گفتگو کرد، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستور تسریع در حل مشکلات ساکنان و متقاضیان مسکن مهر را صادر کرد.

مجتمع مسکن مهر شهرستان رودان در ابتدای ورودی این شهر قرار دارد که بیش از ۹۵ درصد واحدهای این مجتمع در مراحل پایانی ساخت قرار دارند. همچنین پیشرفت فیزیکی پنج درصد باقیمانده معادل ۵۶۰ واحد ۹۷ درصد اعلام شده است.

مهرآبادی همچنین عصر امروز در نشست شورای مسکن استان هرمزگان با استاندار، معاونان و مسئولان شهرستان‌های رودان و میناب دیدار می‌کند./

نظر شما