شناسهٔ خبر: 44583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه با روسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان شد:

لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اجرایی کردن اصول پدافند غیرعامل

غلامرضا نعیمی مجد رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با روسای ادارات شهرستانی بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه اجرایی کردن اصول پدافند غیرعامل تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا نعیمی مجد با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ پدافند غیرعامل را در جامعه نهادینه کنیم و با رسیدن به اهداف آن که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، به نتیجه مطلوب برسیم.

نعیمی مجد همچنین بر لزوم حضور مؤثر و فعال روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها در شورای پدافند غیرعامل که با مسئولیت فرماندار هر شهرستان برگزار می‌شود، تأکید کرد و گفت: پیاده‌سازی اصول پدافند غیرعامل در مجموعه راه و شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که خدمات حیاتی و با اهمیت زیاد اعم از ساختمان‌ها و راه‌ها در این اداره انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: رعایت پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل اساسی می‌تواند از بروز خسارت‌های سنگین در زمان تهدیدات و حملات دشمن جلوگیری کند.

گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص مسائل ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها بحث و تبادل‌نظر شد و برای رفع آن تدابیری اندیشیده شد.

نظر شما