شناسهٔ خبر: 44597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان تهران انجام شد:

تصویب ۳۳ مصوبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی بهارستان

نشست در اولین سفر استاندار جدید تهران به شهرستان‌های این استان، نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی بهارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، از مهم‌ترین موارد مطروحه در جلسه فوق، دستور استاندار به فرمانداران برای توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی و معیشتی شهرهای حاشیه‌ای، اختصاص تسهیلات برای مشاغل خانگی بانوان، بحث و بررسی درباره پروانه‌دار شدن شهرک‌های زواره‌ای و قلعه میر در بهارستان بود که در کارگروه آمایش و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مورد تصویب قرار گرفته و در شورای برنامه‌ریزی استان نیز مصوب شده است.

در این جلسه همچنین نعمت ا... ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: جلسات کارگروه شورای برنامه‌ریزی استان از این پس و با دستور استاندار محترم به صورت مشترک با کمیته برنامه‌ریزی هر شهرستان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: موضوع سند توسعه استان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد و تاکنون راهبردها احصاء شده و این نشست‌ها برای رسیدن به همین هدف انجام می‌شود.

از دیگر مصوبات کارگروه‌های امروز در بهارستان، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب و آب‌رسانی، توسعه راه‌های شهری و روستایی، ایجاد ۲۰۰ کلاس درس توسط اداره کل نوسازی مدارس، ایجاد ۲۰ مجموعه ورزشی سرپوشیده و استادیوم ورزشی، توسعه سه فرهنگسرا، نگارخانه سالن سینمای شهر، احداث کتابخانه و ساماندهی ۶ هزار واحد صنفی بدون مجوز در بهارستان بود.

نظر شما