شناسهٔ خبر: 4461 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نکو در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد:

تسهیل تردد و کاهش هزینه سفر با بهره‌برداری از آزادراه حرم تا حرم/ حمایت مجلس از توسعه پروژه‌های راهسازی

آزادراه حرم تا حرم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بهره‌برداری از آزادراه قم-گرمسار خدمت بزرگی به زائران حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا(ع) است، گفت: مجلس از هیچ کوششی برای حمایت از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ دریغ نمی‌کند.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه حرم تا حرم یکی از اتفاقات مهم در حوزه راهسازی کشور بعد از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بهره‌برداری از این آزادراه خدمت بزرگی به زائران دو حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) است.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت پروژه آزادراه حرم تا حرم افزود: افتتاح این پروژه می تواند همزمان با کاهش هزینه٬ عبور و مرور وسایل نقلیه بین این دو شهر مشهد و قم را تسهیل کند.

وی ادامه داد: تنها ساخت آزادراه و بزرگراه کفایت نمی کند بلکه همزمان با توسعه زیرساخت‌ها باید امکانات رفاهی نیز برای مسافران در نظر گرفته شود تا آسایش مسافران را به همراه داشته باشد.

نکو با تاکید بر حمایت مجلس از توسعه پروژه‌های راهسازی گفت: مجلس از هیچ کوششی برای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ دریغ نمی‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس نیز از درخواست هایی برای تامین منابع مالی از جمله صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت برای طرح های عمرانی حمایت می کند.

با پایان یافتن عملیات اجرایی قطعه اول آزادراه حرم تا حرم، آزادراه قم – گرمسار در تاریخ پنجم اسفند ماه سال جاری با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود./

نظر شما