شناسهٔ خبر: 44643 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برای اولین بار صورت می‌گیرد:

تملک اراضی مانع احداث کنارگذر تالش با استفاده از اسناد خزانه اسلامی

کد خدازاده معاون ساخت وتوسعه راه‌ها در بازدید از پروژه‌های استان گیلان گفت: در دیدار با مردم منطقه تالش مقرر شد به منظور رفع موانع احداث کنارگذر تالش، برای اولین بار تملک اراضی زمین‌ها با اسناد خزانه اسلامی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمدرضا کدخدا زاده به همراه نمایندگان مردم تالش و انزلی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از پروژه‌های راه استان گیلان بازدید کردند.

کدخدا زاده در بازدید از کنارگذر تالش مشکل عمده این پروژه‌ را هزینه‌های بالای ارزیابی عنوان کرد و گفت:‌ این کنارگذر به طول ۱۲ کیلومتر به دلیل مسائل مرتبط با ارزیابی زمین‌ها با مشکل مواجه شده است و تا کنون یک پل بزرگ آن بر روی رودخانه کرکان رود احداث شده است.

وی افزود: در دیدار با مردم این منطقه از ارایه اسناد خزانه اسلامی در ارزیابی زمین‌ها استقبال شد و در صورت تکمیل مراحل این امر به زودی آغاز می‌شود.

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها در این سفرهمچنین از روند اجرای کنارگذر انزلی بازدید کرد و در این خصوص اعلام کرد: کنارگذر انزلی به طول ۱۶ کیلومتر در دو اولویت در حال اجرا است که ۷ کیلومتر از پروژه به صورت چهارخطه آماده عملیات تکمیلی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

کدخدازاده خاطرنشان کرد: ۹ کیلومتر دیگر این پروژه اولویت بعدی است که به طور موقت به صورت یک بانده زیرعبور ترافیک قرار می‌گیرد.

وی از شروع عملیات آسفالت کنارگذر پره‌سر نیز خبر داد و افزود: این کنارگذر به طول ۳.۵ کیلومتر در حال اجرای عملیات آسفالت است و تا اواخر پاییز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما