شناسهٔ خبر: 4465 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگي فرودگاه مهرآباد در استقبال از مسافران نوروزي

علی رستمی مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با بيان اينكه در نوروز امسال با افزايش هفت درصدي مسافر روبرو خواهيم بود٬ از آمادگي كامل اين فرودگاه براي استقبال از مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد، علي رستمي با بيان اينكه در ايام نوروز بيش از نيمي از پروازهاي داخلي سفرهاي نوروزي از مهرآباد سرويس‌دهي مي‌ شوند٬ گفت: به طور ميانگين بيش از 300 پرواز در مهرآباد انجام مي‌شود كه پيش‌بيني مي‌كنيم اين تعداد در ايام نوروز به بيش از 350 پرواز برسد.

رستمي از تشكيل ستاد تسهيلات نوروزي در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: اين ستاد از 25 بهمن فعاليت خود را براي اجراي تمهيدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز كرده است.

وي در خصوص سفرهاي نوروزي گفت: تامين ايمني و امنيت، ارائه خدمات بهينه فرودگاهي، نظارت بر عملكرد شركت‌هاي هواپيمايي و آماده‌سازي ترمينال‌ها، نمازخانه‌ها و نظارت بر عملكرد رستوران‌ها در اولويت‌هاي خدمات‌رساني به مسافران نوروزي در فرودگاه مهرآباد است.

رستمي با اشاره به تاكيد ويژه وزير به ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي و دستورالعمل‌هاي لازم اظهار داشت: آماده كردن فرودگاه جهت پذيرايي از مسافران نوروزي و انجام تمهيدات جهت افزايش بهره‌وري بايد مورد توجه ويژه قرار گرفته و مسئولان فرودگاهي در مدت باقي‌مانده به سفرهاي نوروزي تمام تلاش خود را معطوف به رضايت مسافران كنند.

مديركل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال از ماه‌هاي قبل فرودگاه اقدام به روان‌سازي فرآيندهاي اعزام و پذيرش مسافر كرده و مي‌توان گفت تقريبا با آمادگي كامل به استقبال سفرهاي نوروزي مي‌رويم.

وي گفت: اصلاح طرح هندسي ترافيك در محدوده فرودگاه، نصب علايم راهنمايي و رانندگي در راستاي افزايش ايمني و اطلاع‌رساني ساماندهي ورودي فرودگاه٬ زيبا‌سازي محوطه و فضاي سبز و كاشت گل‌هاي فصلي و جدول‌كاري و پياده‌رو سازي در سطح محوطه‌هاي فرودگاهي، بهسازي و توسعه سرويس هاي بهداشتي در ترمينال‌ها و همچنين بهسازي نمازخانه‌ها از جمله اقداماتي است كه به همين منظور در نظر گرفته شده است.

رستمي با اشاره به اينكه همكاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامي ارگان‌ها و سازمان‌ها٬ آمادگي ارائه سرويس‌هاي رفاهي و خدماتي را به مسافران دارند٬ گفت: شركت‌هاي هواپيمايي بايد از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخيرات احتمالي پروازها اطلاع‌رساني كنند تا مسافران در فرودگاه دچار سردر گمي نشوند و حتما بايد نماينده تام‌الاختيار شركت هواپيمايي در زمان پرواز در مهرآباد براي پاسخگويي به مسافران حضور داشته باشند.

نظر شما