شناسهٔ خبر: 44664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مرکز پیش‌بینی هواشناسی خبر داد

ادامه وزش باد در تهران تا پایان وقت امروز/ هوای تهران طوفانی نمی‌شود

هوا شناسی - گردو غبار طوفان مدیر مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: حداکثر سرعت وزش باد در همین ساعات کنونی است که به ۲۰ متر بر ثانیه در فضاهای باز و غیرشهری رسید و درون شهر این سرعت بسیار کمتر است و به تدریج تا پایان امروز از میزان این باد کاسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احد وظیفه، اظهار داشت: وزش باد شدید امروز تا اواخر وقت در تهران ادامه دارد و به تدریج کاهش می‌یابد. 

وی ادامه داد: حداکثر سرعت وزش باد در همین ساعات کنونی است که به 20 متر بر ثانیه در فضاهای باز و غیرشهری رسید، درون شهر این سرعت باد بسیار کمتر است زیرا ساختمان‌ها و درختان اصطکاک سطحی را افزایش می‌دهند.

مدیر مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی با تکذیب بروز طوفان در تهران، اظهار داشت: تا پایان وقت امروز به تدریج سرعت باد کاهش می‌یابد؛ این باد یک نعمت خداوندی در شهری مثل تهران است که موجب کاهش آلودگی‌های هوا می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه در تهران فعلاً بارش چندانی پیش‌رو نداریم، گفت: موجی روی شمال اروپای غربی وجود دارد که طبق مدل‌های عددی از اوایل هفته آینده این موج بارشی از ناحیه غرب و شمال‌غرب وارد کشور خواهد شد و آغاز باران‌های پاییزی را رقم می‌زد.

نظر شما