شناسهٔ خبر: 44665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

بررسی مشکلات مراجعه‌کنندگان در ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

جلسه سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه‌کنندگان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با رویکرد تکریم ارباب‌رجوع و احترام به حقوق شهروندی رودررو با مردم ملاقات کرد.

دانشمند عنوان کرد: مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این جلسه میزبان ۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان و متقاضیان بود و از نزدیک مشکلات آنان را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: از این ۱۲ مورد ملاقات مردمی ۲ مورد مربوط به حوزه املاک، ۲ مورد حوزه شهرسازی، ۷ مورد حوزه مدیریت مسکن و یک مورد مربوط به بافت فرسوده بود که در این جلسه مدیران و روسای ادارات ذیربط نیز حضور داشتند.

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: در این ملاقات جمعی از هم استانی‌ها مشکلات و درخواست‌های خود را به صورت چهره به چهره با مدیر کل راه و شهرسازی مطرح کردند، مصطفی‌زاده پس از شنیدن درخواست‌های شهروندان دستور بررسی، پیگیری و پاسخگویی را در همان ملاقات در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان هستند می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود و لازم نیست تا مراجعه‌کنندگان برای ثبت درخواست به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مراجعه کنند. 

نظر شما