شناسهٔ خبر: 44709 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر نوشهر برگزار شد:

جزئیات نشست هماهنگی کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران در بندر نوشهر

محسن مصطفایی نشست هماهنگی اعضای کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط شهرستان‌های ساحلی استان روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در بندر نوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محسن مصطفایی معاون فنی و نگهداری اداره کل با ارائه گزارشی از بازدید اعضای کارگروه ساماندهی و مدیریت سواحل استان از نوار ساحلی حدفاصل شهرستان‌های رامسر تا گلوگاه، هدف از برگزاری این نشست را اجرای مصوبات جلسات کار ویژه مرز شورای تأمین استان عنوان کرد.

 وی تشکیل تیم نظارتی متشکل از نمایندگان دادستانی و فرمانداری‌های ۱۵ شهر ساحلی، ادارات کل بنادر، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، آب منطقه‌ای، محیط‌زیست و... به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در نوار ساحلی و اتخاذ تدابیر لازم برای آزادسازی سواحل را از تأکیدات استاندار محترم مازندران به عنوان رئیس کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان برشمرد.

 مصطفایی با قدردانی از همراهی دادستان‌ها و فرمانداران شهرهای ساحلی در خصوص برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق ساحلی، خواستار همکاری و حمایت همه جنبه کلیه دستگاه‌های ذیربط برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به سواحل و پروژه‌های آزادسازی برای تعیین تکلیف و ساماندهی ساخت و سازها در این مناطق شد.

 در ادامه نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان در خصوص چالش‌های مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در نوار ساحلی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

نظر شما