شناسهٔ خبر: 44728 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

اظهار تأسف آخوندی از درگذشت فرامرز شکرخواه؛

برای يونس عزيز

يونس شكرخواه وزیر راه و شهرسازی طی انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود ضمن اظهار تأسف نسبت به درگذشت فرامرز شکرخواه سازنده و نوازنده تار و سه تار خراسانی برای خانواده وی آرزوی بردباری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود در خصوص درگذشت فرامرز شکرخواه* سازنده و نوازنده تار و سه تار خراسانی اظهار تأسف کرد و برای برادر وی دكتر ‌یونس شکرخواه اینگونه نوشت:

برای یونس عزیز 

از دیشب که از درگذشت هنرمند سرافراز فرامرز شکرخواه آگاه شدم می‌خواهم چیزی برای یونس بنویسم ولی دستم به قلم نمی‌رود. می‌دانم آن دل مهربانش در چه آشوب و هوائیه. باز می‌دانم که نمی‌توانم حالش را درک کنم چون تجربه سخت و طاقت فرسائیه. فقط می‌توانم بگويم که از دیروز که مطلع شدم گاه و بی‌گاه چهره‌ یونس در برابرم رخ می‌زند و فقط می‌توانم براش آرزوی بردباری کنم.

فرامرز عمری را با نوا و نغمه‌ تار و سه‌تار عاشقی کرد و پس از یک و نیم سال مبارزه با دیو سرطان به سوی محبوب رفت.

این راهی‌ست که همه باید برویم. پس چه بهتر که با عشق برویم و از خود یادگارهای عاشقانه بجا بگذاریم.

عباس آخوندی - ۲۶ مهر ۱۳۹۶»

.......................

*مرحوم فرامرز شکرخواه سازنده و نوازنده تار و سه تار کشورمان پس از یک دوره بیماری عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهر ۹۶ در سن ۵۶ سالگی در مشهد درگذشت. فرامرز شكرخواه، برادر دكتر يونس شكرخواه عضو هيئت علمي دانشكده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سردبير همشهري آنلاين است.

نظر شما