شناسهٔ خبر: 4478 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

افتتاح هفت هزار واحد مسکن مهر هرمزگان با حضور مهرآبادی

مسکن مهر خوزستان هفت هزار واحد مسکن مهر استان هرمزگان صبح امرو در مجتمع مسکونی پیامبر اعظم بندرعباس با حضور مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  هفت هزار مسکن مهر استان هرمزگان صبح امروز پنجشنبه 30 بهمن ماه با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.

در مراسم افتتاح نمادین این واحدها در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس علاوه بر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، فرشید دستوان مدیر کل راه و شهرسازی و تراکمه معاون عمرانی استانداری هرمزگان حضور داشتند.

ماندانا مقدسی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان در تشریح مشخصات این پروژه‌ها گفت: چهار هزار واحد از این هفت هزار واحد در مجتمع پیامبر اعظم بندرعباس و سه هزار واحد دیگر در شهرستان‌های میناب و رودان قرار دارند که با اعتباری در حدود 200 میلیارد تومان به عنوان هزینه تمام شده ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد: کلیه واحدهای ساخته شده اخیر در استان هرمزگان مشمول تسهیلات 30 میلیون تومانی بوده که همگی از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده‌است.

همچنین مهرآبادی پس از افتتاح این واحدها در دو واحد از یکی از بلوک‌های جدیدالحداث مجتمع پیامبر اعظم حاضر شد و کلید واحدهای مسکونی را به خریداران اهدا کرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: کلیه واحدهای واگذار شده علاوه بر کامل بودن ساخت و ساز از نظر خدمات زیربنایی و تاسیسات روبنایی نیز تکمیل هستند.

وی در این مجتمع از مجموعه تجاری ساخته شده مجتمع مسکونی پیامبر اعظم نیز بازدید کرد و در جریان واگذاری واحدهای تجاری به خریداران قرار گرفت.

مهرآبادی پس از بازدید از مجتع تجاری از مدرسه 12 کلاسه در حال ساخت مجتمع مسکونی پیامبر اعظم بندرعباس با پیشرفت فیزیکی 70 درصد بازدید کرد که پیش بینی می شود با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان تکمیل شود./

نظر شما