شناسهٔ خبر: 44877 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد:

نجات جان یک ملوان توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر چابهار

مانور امداد و نجات معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان یک ملوان توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر چابهار خبر داد و گفت: با هماهنگی و سرعت عملیات جستجو و نجات، فرد مذکور از خطر نجات يافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدحسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان‌و‌بلوچستان اعلام کرد : به گزارش مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر چابهار «MRCC» و در پی دریافت پیام فرمانده کشتی تجاری «مختار ۲» مقارن ساعت ۳۵ : ۰۸ روز پنج شنبه مورخ ۹۶.۷.۲۷مبنی بر نیاز به کمک فوری پزشکی یکی از کارکنان کشتی با عارضه درد شدید در ناحیه شکم و پهلو؛ بلافاصله شناور ناجی  و تیم امداد پزشکی به منطقه مورد نظر در دريا اعزام شد.

ابراهیمی افزود : اقدامات اولیه پزشکی به فوریت توسط پزشکیار ناجی انجام و فرد مضطر در ساعت ۰۰ : ۰۹ به بندر منتقل و جهت ادامه درمان با آمبولانس به بیمارستان امام‌علی (ع) چابهار انتقال داده شد.

معاون دريايی و بندری خاطرنشان کرد: با هماهنگی و سرعت عملیات جستجو و نجات، ارائه خدمات پزشکی مناسب و انتقال سریع بيمار به مرکز درمانی مجهز، فرد مذکور از خطر نجات يافت.

نظر شما