شناسهٔ خبر: 44886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه اول امسال انجام شد:

اجرای روکش آسفالت بيش از ۱۰۸ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

آسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۱۰۸ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، اسد ا... جلال زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۱۰۸ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.

جلال زاده در ادامه افزود: برای اجرای این عملیات بیش از ۷۱۴۷۱ تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۱۴ میلیارد تومان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان متذکر شد: استان خراسان جنوبی دارای بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه بین‌شهری و روستایی آسفالته است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

وی در پایان با اشاره به حجم بالای حمل‌ونقل کالای معدنی و مصالح ساختمانی، بر ضرورت کنترل اضافه‌بار ناوگان حمل‌ونقل کالا جهت جلوگیری از تخریب بی‌رویه راه‌ها به‌ویژه در راه‌های فرعی منتهی به معادن استان تأکید کرد.

نظر شما