شناسهٔ خبر: 44990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد خبر داد:

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان محمودآباد

آسفالت جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان محمودآباد از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت مشارکتی راه‌های روستایی این شهرستان به طول حدود ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علیرضا یوسفی ضمن اعلام این خبر افزود: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف وزارت راه و شهرسازی را تشکیل می‌دهد که شامل احداث و آسفالت و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

یوسفی افزود: از این رو این اداره اقدامات گسترده‌ای را در زمینه عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان در دستور کار خود داشته که از جمله می‌توان به عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی برنج ده به طول ۱/۱ کیلومتر و عرض ۵ کیلومتر، راه روستایی آزادمون به طول ۱/۵ کیلومتر و عرض ۵ متر، راه روستایی زرداب به طول ۲۵۰ متر و عرض ۵ متر اشاره کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد بیان کرد: از دیگر اقدامات در حال اجرای این اداره، پروژه احداث کمربندی شهرستان  (باند غربی و شرقی) به طول ۱۲/۵ کیلومتر که عملیات آسفالت آن در باند شرقی به طول ۶/۵ کیلومتر و عرض ۴۵ متر و حدود ۳۳ دستگاه آبرو و پل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است.

گفتنی است: از ۷۷۰۷ کیلومتر راه‌های روستایی موجود در مازندران، مقدار ۱۸۳ کیلومتر آن در شهرستان محمودآباد واقع شده است.

نظر شما