شناسهٔ خبر: 45064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری گردهمایی آشنایی با قوانین و مقررات انجام مناقصات در آذربایجان غربی

راهسازی گردهمایی آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری مناقصات با محوریت معرفی کارآمدترین تکنیک‌های اجرای مناقصات و آخرین تحولات قوانین و مقررات مناقصه در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این گردهمایی گفت: مسائل پیرامون تامین مالی، تعیین نوع مناقصه و تهیه اسناد و نیز ارزیابی کیفی متقاضیان و نحوه‌ توزیع استعلام‌ها در رعایت قانون محاسبات عمومی بسیار اهمیت دارد.

ابراهیم مبارک قدم بر حل و فصل چالش‌های حقوقی فرآیند برگزاری مناقصات در دوره های آموزشی تاکید کرد و افزود: لازم است متولیان امر برگزاری مناقصات با نحوه شکایات و آیین رسیدگی به انواع شکایات در مناقصات و معرفی مراجع رسیدگی و نظارتی بیشتر آشنا شوند.

شرکت کنندگان درگردهماییآشناییباقوانینومقرراتبرگزاریمناقصات به مدت چهار ساعت در خصوص موضوعات ارکان برگزاری مناقصه، لزوم ارزیابی کیفی مناقصه، تفاوتهای مناقصه عمومی و مناقصه محدود، نحوه تعیین و انعقاد قرارداد با برنده مناقصه، تشریح قانون منع مداخله کارکنان، معرفی مرجع رسیدگی به اختلاف مناقصه گذار و مناقصه گر، معرفی مراجع لغو و تجدید مناقصه و شرط ورود هیئت رسیدگی به شکایات برگزاری مناقصات در دعوی بحث و تبادل نظر کردند.

علی قره داغی، مدرس این گردهمایی به سوالات و پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داد.

کارشناسان حوزه های حقوقی، ذیحسابی، پیمان و رسیدگی و برنامه و بودجه تعدای از دستگاه های اجرایی عضو شورای حمل و نقل استان در این گردهمایی حضور داشتند./

 

نظر شما