شناسهٔ خبر: 45120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بندر انزلی صورت گرفت:

آزادسازی بخشی از اراضی و املاک دولتی در بندر انزلی

رسول حسین پور با تلاش کارشناسان و مشاوران حقوقی این اداره کل در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، بخشی از اراضی و املاک دولتی در بندر انزلی از تصرف متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، رسول حسین‌پور مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت: زمین تصرفی دور سیم‌خاردار و یک انباری به مساحت تقریبی ۶ هزار مترمربع واقع در انزلی بعد از هتل سفید کنار روستای گلوگاه با رضایت متصرف در دادگاه و بدون هیچ قید شرطی با حضور عوامل اجرایی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گیلان و نماینده حقوقی آزادسازی شد.

وی هم چنین از بازپس‌گیری خانه سازمانی دولتی در بندر انزلی خبر داد و گفت: عملیات خلعید خانه سازمانی واقع در بندر انزلی با حضور عوامل اجرایی کلانتری ۱۳ منطقه و با حکم دادستان انجام گرفت.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی با گشت‌های روزانه وظیفه رصد هرگونه تصرف را بر عهده دارند و به‌محض مشاهده هرگونه تصرف نسبت به رفع آن اقدام و در صورت اعتراض متصرف پرونده‌ای از آن تشکیل و برای رفع تصرفات اقدام خواهد شد.

نظر شما