شناسهٔ خبر: 45125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور صورت گرفت:

تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل

محمد رضا اخوان عبداللهیان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به دلیل تلاش‌های مجدانه ایشان در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:  به تأسی از سیره ارزشمند نبوی و از باب «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق» لازم می‌دانم از حضور فعال و تحسین‌برانگیز، تلاش مجدانه و از خودگذشتگی صادقانه و اهتمام جنابعالی در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر نمایم. چه اینکه تکریم نخبگان و بزرگوارانی چون جنابعالی که با تعهد، تدبیر و حسن نیت در گسترش و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در کشور فعالیت می‌نماید، برای این مرز و بوم فاخر و ماندگار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

نظر شما