شناسهٔ خبر: 45133 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیشتازی شرکت ساخت وتوسعه در حوزه پدافند غیرعامل

تقدیر در همایش پدافند غیرعامل و مصون‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پدافند غیرعامل شرکت ساخت وتوسعه به عنوان مدیرنمونه در این حوزه برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط  عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان پدافند غیرعامل کشور همایش پدافند غیرعامل و مصون سازی زیرساخت‌های حمل و نقل برگزار شد و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و پدافند غیرعامل شرکت ساخت وتوسعه به عنوان مدیرنمونه در این حوزه برگزیده شد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل در این تقدیرنامه خطاب به مهدی سندگل نظامی آورده است:‌

"پدافندغیرعامل به عنوان صلح‌آمیزترین و اثربخش‌ترین شیوه دفاعی کشور است و همواره مصونیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات دشمنان، مرهون تلاش‌های پرصلابت مردان و زنان وارسته‌ای بوده است که درعرصه پدافندغیرعامل تلاش و مجاهدت می‌کنند.

به تاسی از سیره ارزشمند و از باب "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" لازم می‌دانم از حضور فعال و تحسین برانگیز، تلاش مجدانه و از خودگذشتگی صادقانه و اهتمام جنابعالی در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر و تشکر نمایم. چه اینکه تکریم نخبگان و بزرگوارانی چون جنابعالی که با تعهد، تدبیر و حسن نیت در گسترش و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در کشور فعالیت می‌نمایند، برای این مرز و بوم فاخر و ماندگار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و برنامه‌‌های ولت تدبیر و امید موفق و موید باشید."

در این همایش ضمن تاکید بر مصون‌سازی پروژه‌های زیرساختی حمل و  نقل در حوزه پدافند غیرعامل به جنبه‌های مختلف این موضوع و روش‌های کاهش آسیب‌پذیری پرداخته شد و همچنین از کتاب "الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌های توسعه و عمران شهری" نیز رونمایی شد.

گفتنی است از ۶ تا ۱۲ آبان ماه هفته پدافند غیرعامل با شعار "پدافند غیرعامل، حصول اطمیناناز مصونیت و آمادگی کشور نامگذاری شده است.

نظر شما