شناسهٔ خبر: 45195 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف از اراضی ملی مشهد به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف ۱۳۴ مترمربع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ ستاد کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت: در اجرای حکم صادره دادگاه، ۱۳۴ مترمربع از اراضی ملی مشهد مقدس در محدوده دلاوران به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال رفع تصرف و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شد. 

وی افزود: با پیگیری‌های مدیریت املاک و حقوقی و تصویب در شورای حفظ حقوق بیت‌المال، اراضی تصرف شده با اقدام یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان رفع تصرف شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲- ۳۳۴۹۲۱۸۱ تماس بگیرند و هر گونه دخل و تصرف و یا تعرض، دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام فرمایند. 

وی توصیه کرد: شهروندان گرامی برای پیشگیری از هرگونه ضرر و زیان، در زمان خرید زمین و ملک، برای اطمینان از اصالت ملک مورد نظر، از سازمان‌های مربوطه استعلام بگیرند چون بسیاری از افراد به صورت قولنامه‌ای ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده است که  این افراد علاوه بر ضرر مالی، خسارت‌هایی نیز پرداخت کرده‌اند.

نظر شما