شناسهٔ خبر: 45213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته پدافند غیرعامل برگزار می‌شود:

جزئیات سمینار پدافند غیرعامل با موضوع مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان در خراسان رضوی

پوستر همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با هدف بازآموزی مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان، سمینار پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در این سمینار که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در روز هشتم آبان ماه امسال از ساعت ۱۵ الی ۲۱ و با حضور مهندسین عضو سازمان نظام‌مهندسی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار می‌شود، مباحث مرتبط با مقررات ملی ساختمان توسط دکتر بینا و مهندس حسین رجبی از مدرسین پیشکسوت پدافند غیرعامل ارائه خواهد شد.

بر اساس این گزارش این سمینار برای اعضای سازمان نظام‌مهندسی خراسان رضوی داری امتیاز تمدید آموزشی پروانه اشتغال به کار برای کلیه رشته‌ها است.

گفتنی است: از ۶ تا ۱۲ آبان ماه جاری هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده و برگزاری این سمینار آموزشی از جمله برنامه‌های بزرگداشت این هفته در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی است.

شایان‌ذکر است مبحث بیست و یک مقررات ملی ساختمان شامل اصول و قواعدی است که در صورت به کارگیری آن‌ها می‌توان به اهداف پدافند غیرعامل از قبیل افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران نائل شد.

نظر شما