شناسهٔ خبر: 45241 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

سیدعلایی مطرح کرد:

تشریح روند جوانگرایی در وزارت راه و شهرسازی/ میانگین سن مدیران در وزارت راه و شهرسازی، ۵۰ سال است/ تلاش برای ۱۰ سال کاهش سن مدیران تا پایان دولت دوازدهم

سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی مهمترین برنامه اصلاح ساختاری در این وزارتخانه در دولت دوازدهم را کاهش ۱۰ ساله سن مدیران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرنا، سید سعید سیدعلایی روز پنجشنبه درآیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی مازندران افزود: اکنون میانگین سن مدیران وزارت راه و شهرسازی حدود ۵۰ سال است که تا پایان دولت دوازدهم این میانگین ۱۰ سال کاهش خواهد یافت.

وی اجرای این برنامه را با شناسایی ۲ هزار نیروی دارای ظرفیت مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی و آموزش آنها به عنوان مدیران آینده در این وزارتخانه اعلام کرد.

سید علایی اظهارداشت: ما این افراد دارای ظرفیت مدیریتی را در وزارت راه و شهرسازی برای تصدی پست های مدیریتی آینده در این وزارتخانه آموزش خواهیم داد و به کارگیری آنها نیز بسته به نظر مدیران آینده دارد.

ایجاد ۲ معاونت جدید در راه و شهرسازی استان‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد ۲ معاونت حمل و نقل و بازآفرینی شهری را از چارت های سازمانی جدید پیش بینی برای ادارات کل راه و شهرسازی پس از انتزاع معاونت راهداری بیان کرد.

به گفته وی ایجاد ساختار جدید معاونتی در ادارات کل راه و شهرسازی استان های کشور تصویب و بزودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد : در ساختار جدید ایجادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان های کشور مدیرکل راه و شهرسازی استان ها همچنان به عنوان نماینده عالی وزیر در استان ها و رئیس شورای حمل و نقل و مسکن باقی می ماند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران در این مراسم ساخت یک هزارو ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، تکمیل و بهره برداری ازکمربندی ۴ شهرستان، بهره برداری از ۱۸ هزار مسکن مهر باقی مانده از دولت گذشته را از مهمترین خدمات راه و شهرسازی مازندران در دولت یازدهم اعلام کرد.

حیدرنوروزی تکمیل ۲ بیمارستان، در دست اجرا قرار گرفتن ۴ بیمارستان جدید و پیش بینی کمربندی برای ۸ شهرستان دیگر مازندران را از خدمات دولت یازدهم درحوزه راه و مسکن دانست.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات حیدرنوروزی مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران که به سمت مدیرکل نگهداری سازمان حمل و نقل راهداری منصوب شد، عبدالله بهادری که سابقه مدیرکل وزارت راه و شهرسازی در استان های ایلام و کرمانشاه را در کارنامه اش دارد به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب شد. مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

نظر شما