شناسهٔ خبر: 45356 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر مازندران خبر داد:

برگزاری سیمنار آموزشی آشنایی با اصول و مبانی پدافند غیرعامل و مدیریت‌بحران در بندر نوشهر

مانور معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با اصول و مبانی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بندر نوشهر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، حسن یکدله‌پور با اعلام این مطلب افزود: این دوره آموزشی در راستای اجرای مفاد قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی در جهت ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل و جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر در هنگام وقوع حوادث و با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، مهندس فرهاد بنی زمان از مشاوران سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه پدافند غیرعامل، در این دوره آموزشی با اشاره به اصول و احکام حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، تمهیدات و نحوه تقسیم‌بندی آن و مدیریت آن در کشور، سامانه فرماندهی سانحه و چرخه مدیریت بحران برای شرکت کنندگان در این سمینار تشریح کرد.

گفتنی است سمینار آموزشی پدافند غیر عامل با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و شرکت‌های تابعه، روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد .

همچنین در حاشیه این سمینار آموزشی مانور حریق جامدات و مایعات قابل‌اشتعال به منظور ارتقاء دانش و آگاهی پرسنل عملیاتی و آماده به‌کاری تجهیزات مربوطه و همچنین مانور مقابله با نفوذ با حضور کارکنان ادارات و واحدهای ذیربط در محوطه ضلع شرقی بندرنوشهر با موفقیت برگزار شد.

نظر شما