شناسهٔ خبر: 45362 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در نشست هم اندیشی مدیران کل راهداری و حمل ‌ونقل جاده‌ای مطرح شد:

رفع اختلاف حقوق دريافتی کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در آينده نزديك

شهرام آدم نژاد در نشست هم‌انديشي مديران كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان‌های سراسر كشور  بر ادامه روند اجراي آیین‌نامه رفاهي كاركنان تأکید و از عدم وجود اختلاف بين حقوق دريافتي کارکنان در آينده نزديك خبر داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  شهرام آدم نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای در  نشست هم‌انديشي مديران كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان‌های سراسر كشور با تأکید بر لزوم آمادگي همه‌جانبه ادارات كل استاني در برخورد با پدیده‌های جديد مديريتي اهم آن‌ها را کسب‌وکارهای آنلاين در بخش بار و افزايش بهره‌وری در حمل‌ونقل جاده‌ای دانست.
وي افزود: بايد سعي شود تا شرکت‌های فعال در اين حوزه به‌وسیله بازار بزرگ و برند سازي شوند زيرا اگر دولت وارد اين بخش شود مطمئناً خلاف اهداف عالیه‌ای كه به اين منظور برنامه‌ریزی‌شده است حركت می‌کند.

آدم نژاد در خصوص آیین‌نامه فعاليت بازارگاه‌های الكترونيكي حمل‌ونقل جاده‌ای كالا،صدور بارنامه الكترونيكي و شناسايي تخلفات مرتبط با اسناد حمل‌ونقل مطالبي بيان كرد.

اين گزارش حاكي است صدرالله بمانا معاون توسعه مديريت و منابع اين سازمان نيز در اين همايش بر ادامه روند اجراي آیین‌نامه رفاهي كاركنان تأکید كرد و از عدم وجود اختلاف بين حقوق دريافتي کارکنان در آينده نزديك خبر داد.

گفتني است كه مديران كل زیرمجموعه حوزه معاونت راهداري سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای نيز به‌نوبه خود به مواردي چون اهميت عمليات راهداري زمستاني و آمادگي لازم براي انجام سفرهاي ايمن هموطنان در فصل سرما ، بحث بهسازي و نگهداري راه‌ها و فرصت یک‌ماهه براي قيرپاشي قبل از شروع بارندگی‌ها ،  سامانه صبا و موضوع تعديل نرخ صورت‌حساب پيمانكاران حوزه نگهداري راه و اقدامات و فعاليت هاي در حال انجام در مقاطع و نقاطع پرحادثه همچنين تهيه راهنماي جانمايي علائم در طرح‌های ارتقاي ايمني نقاط پرحادثه كه براي اولين بار در جهان در ايران در حال اجراست، اشاره كردند.

همچنین در اين نشست كه مديران ستادي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي حضور داشتند به سوالات و پرسش هاي مديران استاني توسط مسئولين مربوطه پاسخ داده شد.

نظر شما