شناسهٔ خبر: 45363 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری صورت گرفت:

رونمایی از سایت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید/ امضا تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین نمایشگاه فناوری و مصالح ساختمانی در شهر جدید پرند

رونمایی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری از سایت جدید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید رونمایی و تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین نمایشگاه فناوری و مصالح ساختمانی در شهر جدید پرند با مشارکت بخش خصصی را امضا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازیی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ضمن بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری  و حضور در غرفه شرکت عمنران شهرهای جدید از سایت فرصت‌های سرمایه گذاری در شهرهای جدید در این غرفه رونمایی کرد.

وی همچنین با سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف گفتگو و پروژه‌های مورد نظر جهت سرمایه گذاری و مشارکت با‌‌ آنها را معرفی کرد.

گفتنی است تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین نمایشگاه فناوری و مصالح ساختمانی در شهر جدید پرند نیز با حصور معاون وزیر راه و شهرسازی و سرمایه گذار بخش خصوصی در این نمایشگاه به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه از غرفه بانک مسکن نیز در این نمایشگاه بازدید و با محمد هاشم بت شکن مدیرعامل این بانک به گفتگو پرداخت.

ایجاد صندوق زمین و ساختمان با اولویت سه شهر جدید صدرا، بهارستان و اندیشه، ایجاد سرایط لازم جهت انتشار فاز دوم اوراق رهنی از سوی بانک مرکزی به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان به عنوان یکی از منابع بانک مسکن برای تامین تسهیلات اعطایی به شهرهای جدید و همچنین فراهم کردن شرایط لازم برای تامین مالی از طریقث انتشار اوراق صکوک اجاره برای شرکت عمران شهرهای جدید به پشتوانه دارایی‌های اینشرکت از جمله موضوعات مورد گفتگو بین معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن به شمار می‌رود

نظر شما